11:11 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سهام بورسی

"پارسان" تنها خریدار بود
نماد برتر- گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، تنها سهام چند شرکت بورسی بود و سهام هیچ شرکت بورسی را نفروخت.
مروری بر پرتفوی آبان ماه "خبهمن"
نماد برتر- گروه بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود به سود نرسید.
ارزش بازار "وصندوق" افزایشی شد
ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۵ هزار و ۵۰۳ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال به ۴۵۰ هزار و ۶۱۰ میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال رسید.
"سیتا" تنها فروشنده بود
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۸۲۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال سود کسب کرد.
چهار شرکت جدید سرمایه گذاری استانی آماده گشایش در بورس شدند
نماد برتر- بورس تهران زمان گشایش نماد چهار شرکت دیگر و جدید سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را با سرمایه ۱۷.۶ تا ۲۵.۶ هزار میلیارد تومانی اعلام کرد.
نماد ۶ شرکت جدید سرمایه گذاری استانی آماده گشایش در بورس شد
نماد برتر- بورس تهران زمان گشایش نماد ۶ شرکت دیگر و جدید سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را با سرمایه ۹.۱ تا ۱۵.۸ هزار میلیارد تومانی اعلام کرد.
نوسان گیری روزانه سهام بورسی بعد از ۴۳ روز ممنوعیت از امروز مجاز شد
نماد برتر- بورس تهران بعد از ۴۳ روز ممنوعیت ، معاملات موسوم به "دی تریدینگ" را از امروز سه شنبه مجاز اعلام کرد تا نوسان گیران ، روزانه قادر به داد و ستد سهام باشند.
"پارسان" خریدار و فروشنده بود
نماد برتر- گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود سودی کسب نکرد.
مروری بر پرتفوی مهرماه "پترول"
نماد برتر- ارزش بازار گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، با کاهش ۱۹ هزار و ۵۴۸ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال به ۱۵۱ هزار و ۳۷ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال رسید.
"ومعادن" ۸ هزار میلیارد سود کسب کرد
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۸ هزار و ۲۰۴ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال سود کسب کرد.
ارزش بازار "فارس" ۳۱۳ هزار میلیارد افزایش یافت
نماد برتر- ارزش بازار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۳۱۳ هزار و ۶۱۵ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال به یک بیلیون و ۶۴۳ هزار و ۸۶۴ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال رسید.
"سدبیر" به سود رسید
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۳۱ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال سود کسب کرد.
مروری بر پرتفوی مهرماه "وخارزم"
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۴۶ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال سود کسب کرد.
کسب سود ۳۰۰ میلیاردی "وصندوق"
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۳۰۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال سود کسب کرد.
ارزش بازار "وصنعت" افزایش یافت
نماد برتر- ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مهر ماه ۱۳۹۹، با افزایش یک هزار و ۳۳ میلیارد و ۷۶ میلیون ریال به ۲۶ هزار و ۷۶۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال رسید.